Despre noi
TOP100Companii este platformă online dezvoltată de către Financial Trends dedicată segmentului B2B, prin care punem la dispoziție rapoarte ce analizează evoluția financiară a celor mai mari companii din România conform fiecărui cod CAEN în parte.
Rapoartele “Top 100 Companii” au ajuns la cea de-a X-a ediție și reprezintă efectul investiției echipei noastre în procesul de automatizare al colectării datelor, dezvoltarea de modele de prelucrare și prezentare a datelor și a rezultatelor obținute.
Valorile noastre
Integritate profesională
Pentru că activăm ca departament de analiză independent și externalizat pentru companii, reușim să furnizăm analize obiective.
Viziune pe termen lung
Viziunea prin care este condusă compania noastră reiese din activitatea noastră, din rapoartele noastre și din relația cu presa și asociațiile.
Echipă dedicată
Profesioniștii noștri conectează compania cu lideri proeminenți ai comunității academice pentru cercetare comună asupra problemelor pieței.
Confidențialitate și siguranță
Capacitățile și capitalul intelectual sunt îmbunătătite de expertiza noastră profunda în domeniu și de abordarea directă și colaborativă.
Servcii de calitate
Membrii echipei noastre văd ce alții nu reușesc să vadă, provocănd gândirea convențională și oferind în mod constant soluții inovatoare.
Soluții inovatoare
Lucrăm împreună cu directori executivi și directorii financiari pentru a accelera execuția rapoartelor printr-un amestec de abordări analitice și de management.
Analize financiare
În prezent analizele financiare pe care le realizăm sunt publicate sub denumirea de „TOP 100 Companii”, ajunse deja la a 10-a ediție.
Publicate în fiecare an, aceste rapoarte complexe oferă o analiză detaliată a competitorilor și a industriei concentrate pe experiența utilizatorului la un preț accesibil.

De Încredere. Aprobat de Executivi de Peste 8 Ani.
8+
Ani de prezentări de top, ușor de înțeles si dinamice.
30+
Indicatori financiari analizați și prezentați într-un context relevant.
630+
De topuri livrate demonstrează încrederea companiilor de top în acest instrument.
3
Perspective de prezentare a rezultatelor: centralizată, comparativă, detaliată.
